Vertaistukea

Vertaistuki on näkyvin osa Aistin toimintaa ja samalla myös meidän Aistilaisten ylpeys! Aisti ry järjestää vertaisryhmätoimintaa neurokirjon henkilöille sekä heidän läheisilleen. Toiminnan tarkoitus on mahdollistaa samassa elämäntilanteessa olevien ihmisten keskustelu turvallisessa ympäristössä. Kaikkien ryhmien periaatteisiin kuuluu ehdoton luottamuksellisuus ja toisten osallistujien kunnioitus avoimen keskustelun mahdollistamiseksi. Tule mukaan sellaisena kuin olet!

Aistin vertaistoimintaan osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä tai neurokirjon diagnoosia. Kaikki Aistin vertaistukiryhmät ovat syntyneet toimintaan osallistuneiden ihmisten aloitteesta ja toiveesta. Otamme aina vastaan uusia ohjaajia ja toimintaideoita! Jos oman ryhmän perustaminen tuntuu itselle sopivalta tavalta osallistua, voit lukea ohjaamisesta lisää täältä!

Tiedustelut, toiveet ja ideat osoitteeseen vertaistuki @ aistiyhdistys.fi (kirjoita osoite yhteen)

Aistin vertaistukiryhmät ovat suunnattu…