Toiminnallinen ADHD

ADHD-aikuisille suunnattu toiminnallinen vertaistukiryhmä, jossa aika ei käy pitkäksi. Tulevien kertojen ohjelmaa, kuten retkiä tai pelejä, suunnitellaan yhdessä ja toiminnot pyritään pitämään maksuttomina. Jos jokin kerta kuitenkin sisältää omakustannuksia, tiedotetaan tästä etukäteen.

Ryhmää voi myös halutessaan hyödyntää siihen, että siellä suorittaa jonkin askareen, jonka tekeminen kotona ei meinaa ottaa hoituakseen.

Missä ja milloin?

Kevään ja kesän 2024 tapaamiset Aistin toimistolla klo 16.00–18.00:

la 3.2.

la 2.3.

la 6.4.

la 4.5.

la 15.6.

la 13.7.

Alaoven ollessa lukossa (eli joko olet ajoissa tai ohjaajat myöhässä) suosittelemme odottamaan. Säädämme alaoven olemaan auki noin tunnin verran ryhmän alkamisesta. Ryhmän kokoontuessa muualla kuin Lounatuulissa jätämme pääoveen tästä infoavan lapun. Tarvittaessa ota yhteyttä alempana mainittuun puhelinnumeroon.

Tervetuloa!

Retkipäiviä lukuun ottamatta ryhmä kokoontuu Aistin toimistolla, Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33, 2. krs.) tai vaihtoehtoisesti jossakin toisessa Lounatuulten tilassa.

Saapumisohje Aistin toimistolle: OpasteAisti

Ilmoittautuminen

Ryhmään voi osallistua ilmoittautumatta eikä osallistuminen edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Ryhmän ohjaajat: Susanna Airikka ja Marko Mäkinen

Lisätietoja saat osoitteesta toiminnallinen.adhd @ aistiyhdistys.fi (kirjoita osoite yhteen)

Tarvittaessa voit myös soittaa tai laittaa viestiä numeroon 0503366962 (Mäkisen Paja).