Liity jäseneksi

Liity sinäkin Turun seudun Autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n jäseneksi ja tule mukaan iloiseen joukkoomme! Aistilaisena saat:

• Autismiliiton tai ADHD-liiton jäsenlehden valintasi mukaan
    Huom! ADHD-lehti on muuttunut Verraton-lehdeksi ja se ei enää ilmesty printtinä vaan vain verkkolehtenä osoitteessa https://www.verraton-lehti.fi/
  • Edullisempiä jäsenhintoja harrastuksissa ja tapahtumissa
  • Jäsentarjouksia Aistin verkkokaupassa
  • Mahdollisuuden vaikuttaa Aistin toimintaan jäsenkokouksissa

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n jäsenmaksu vuodelle on 35 euroa ja se sisältää joko Autismi- tai ADHD-lehden. Mikäli haluat saada molemmat lehdet, jäsenmaksu on 45 euroa.  Jäseneksi ovat tervetulleita kaikki henkilöt, joita toimintamme kiinnostaa yksilöistä ja perheistä ammattilaisiin.

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry on Autismiliiton ja ADHD-liiton jäsenyhdistys. Kaksi-kantayhdistyksenä voimme mahdollistaa jäsenillemme vaihtoehtoja oman kattojärjestön valintaan. Mieti siis jo valmiiksi itsellesi sopiva katojärjestö ADHD- ja Autismiliiton välillä. Voit myös valita molemmat kattojärjestöt ja saada siten molempien liittojen jäsenedut käyttöösi.

Jäsenasioihin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä osoitteeseen jasenrekisteri @ aistiyhdistys.fi (kirjoita osoite yhteen)