Aistin verkkokauppa

>>> TÄSTÄ AISTIN VERKKOKAUPPAAN <<<

Aistin verkkokaupassa myymme yhdistyksemme tuotteita sekä yksilöille että yrityksille ja yhteisöille.

Siivousrätit

Aistin siivousräteillä pyyhkii hyvin ja aivan oikeasta paikasta! Rätit saatavilla neljän seteissä huokeaan 12,90 € hintaan!

ArkiJärki -magneetit

Rentoakin rennommat laiskiaiset johdattavat sinut viikon läpi lempeästi, mutta määrätietoisesti. 40€ /120 magneettia.

Päiväkirjavihko

Päiväkirjavihkon saat 15€ hintaan ja se soveltuu lasten, nuorten ja aikuisten ajanhahmotuksen ja kommunikaation tueksi.

Yritysasiakkaille

Kaupungit, kunnat, yhteisöt ja yritykset voivat tilata verkkokauppamme myyntituotteet sähköpostitse verkkokauppa @ aistiyhdistys.fi. Organisaatioiden laskutus onnistuu sähköisesti. Lähetämme yrityksille ja yhteisöille ensisijaisesti verkkolaskuja, mutta tarvittaessa myös sähköposti- tai paperilasku onnistuu. Muistathan täyttää organisaatiosi kaikki verkkolaskutustiedot (Y-tunnus, OVT-tunnus, operaattori, tilauksen tekevän yksikön viitetiedot).