Aistin verkkokaupan yritys- ja yhteisöasiakkaiden tilaukset ja laskutus

Kaupungit, kunnat, yhteisöt ja yritykset voivat tilata verkkokauppamme myyntituotteita, kuten päiväkirjavihkoja ja ArkiJärki-magneetteja, sähköpostitse osoitteesta verkkokauppa (at) aistiyhdistys.fi. Myyntituotteisiin pääset tutustumaan täällä.

Maksutavat:

Yritys- ja yhteisöasiakkaat: Laskutus (maksuaika 30 pv netto)

Lähetämme yrityksille ja yhteisöille ensisijaisesti verkkolaskuja, mutta tarvittaessa myös sähköposti- tai paperilasku onnistuu.

Muistathan ilmoittaa organisaatiosi kaikki verkkolaskutustiedot (Y-tunnus, OVT-tunnus, operaattori, tilauksen tekevän yksikön viitetiedot) sekä mahdolliset laskuttajan ostoreskontraohjeet, jos organisaatiossanne sellaisia käytetään.

Toimitustapa:
Tuotteet lähetetään aina postin kautta suoraan postilaatikkoon (XXS-paketti: 1-2 tuotetta) tai lähimpään postiin tai SmartPost-automaattiin (S-M-paketit).  XL-XXL plus -paketit toimitetaan ainoastaan postiin. Katso toimipaikat täältä

Paketti voidaan toimittaa myös express-pakettina, joka jaetaan klo 8-16 välisenä aikana annettuun osoitteeseen. Express-paketin lisämaksu normaalien postikulujen lisäksi on 6,00 €/paketti. Jos tilaat Express-paketin, ilmoitathan mahdollisimman tarkan osoitteen (ovi, kerros, vastaanottajan nimi ja puhelinnumero jne.)

Pyrimme aina mahdollisimman edulliseen toimitusmaksuun.

Toimitusmaksut 12.8.2022 alkaen:

1-2 vihkoa: XXS-paketti 6,90 €
3-10 vihkoa: S-paketti 7,90 €
11-20 vihkoa: M-paketti 8,90 €
21-30 vihkoa: L-paketti 10,90 €

Toimitusaika:
Laskutusasiakkaat: 1-2 viikkoa tilauksesta.

Tuotteen palautusoikeus:
Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän rajoittamaton palautusoikeus. Tuotetta vaihtaessa tai palautettaessa tulee ilmoittaa palautuksen syy. Maksun palauttamista varten tulee ilmoittaa pankkitilin numero.

Tietosuoja:
Tilaajien tietoja ei koskaan luovuteta kolmansille osapuolille. Lue lisää tietosuojaselosteestamme..

Mikäli olet kiinnostunut jälleenmyymään tuotettamme ota yhteyttä suoraan verkkokauppa (at) aistiyhdistys.fi. Samaan osoitteeseen voi myös lähettää palautetta ja kehitysehdotuksia.