Aistin verkkokaupan yritys- ja yhteisöasiakkaiden tilaukset ja laskutus

Kaupungit, kunnat, yhteisöt ja yritykset voivat tilata verkkokauppamme myyntituotteita, kuten päiväkirjavihkoja ja ArkiJärki-magneetteja, sähköpostitse osoitteesta verkkokauppa (at) aistiyhdistys.fi. Myyntituotteisiin pääset tutustumaan täällä.

Maksutavat:

Yritys- ja yhteisöasiakkaat: Laskutus (maksuaika 30 pv netto)

Lähetämme yrityksille ja yhteisöille ensisijaisesti verkkolaskuja, mutta tarvittaessa myös sähköposti- tai paperilasku onnistuu. Laskutuslisää, pientoimituslisää tms. emme peri.

Muistathan ilmoittaa organisaatiosi kaikki verkkolaskutustiedot (Y-tunnus, OVT-tunnus, operaattori, tilauksen tekevän yksikön viitetiedot) sekä mahdolliset laskuttajan ostoreskontraohjeet, jos organisaatiossanne sellaisia käytetään.

Toimitustapa:
Julkistahojen toimitustavat ovat samat kuin verkkokaupan asiakkaidenkin. Katso voimassa olevat toimitustavat ja -maksut verkkokauppamme sivulta https://aistinkauppa.mycashflow.fi/flow/contents/pages/7

Toimitusaika:
Laskutusasiakkaat: 1–2 viikkoa tilauksesta.

Tuotteen palautusoikeus:
Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän rajoittamaton palautusoikeus. Tuotetta vaihtaessa tai palautettaessa tulee ilmoittaa palautuksen syy. Maksun palauttamista varten tulee ilmoittaa pankkitilin numero.

Tietosuoja:
Tilaajien tietoja ei koskaan luovuteta kolmansille osapuolille. Lue lisää tietosuojaselosteestamme.

Mikäli olet kiinnostunut jälleenmyymään tuotettamme, ota yhteyttä suoraan verkkokauppa (at) aistiyhdistys.fi. Samaan osoitteeseen voi myös lähettää palautetta ja kehitysehdotuksia.