Ammattilaisille

Aisti ry:n toimintaan ja tapahtumiin ovat tervetulleita autistit, ADHD -henkilöt ja tietenkin kaikki, jotka epäilevät olevansa neurokirjolla. Kohderyhmäämme kuuluu myös neurokirjon henkilöiden läheiset ja heidän kanssaan työskentelevät ammattilaiset. Pääset tutustumaan toimintaamme muun muassa avoimien ovien päivinä, Aistin järjestämissä kaikille avoimissa koulutustilaisuuksissa ja olemalla yhteydessä meihin sähköpostitse.

Oletko järjestämässä kohderyhmällemme suunnattua toimintaa, johon etsit yhteistyökumppania? Tai toimitko mukana neurokirjon ääntä kaipaavassa verkostossa? Teemme mielellämme yhteistyötä paikallisten ja valtakunnallisten toimijoiden kanssa neurokirjolle inklusiivisemman ja yhdenvertaisemman arjen puolesta. Täältä pääset tutustumaan yhdistyksen toimintakenttään ja yhteistyötahoihin!

Tilauskoulutuksia ja -konsultointia

Kaipaako organisaatiosi perehdytystä tai päivitystä ADHD- ja/tai autismiosaamiseen? Aisti ry on merkittävä neurokirjon asiantuntija Turun seudulla ja kouluttajiemme osaaminen yltää niin urheilu- ja seuratoiminnan valmennusosaamiseen, lasten ja nuorten opetus- ja vapaa-ajan toimintaan, kehitysvammatyöhön, yksilö- ja ryhmänohjaukseen, sosiaalihuollon asiakastyöhön ja erilaisiin neurokirjon henkilöitä koskettaviin yhteiskunnallisiin ilmiöihin.

Voimme räätälöidä juuri teidän yksikölle sopivan koulutuksen toiveidenne mukaan. Tilauskoulutuksien kesto vaihtelee aina tunnista kokonaiseen päivään tai viikonloppuun. Asiakkaitamme ovat olleet esimerkiksi oppilaitokset, sosiaalialan palveluntarjoajat ja kolmannen sektorin toimijat. Ota meihin yhteyttä ja pyydä tarjous: info @ aistiyhdistys.fi (kirjoita osoite yhteen)

Aistin verkkokaupan tuotteet

Kaupungit, kunnat, yhteisöt ja yritykset voivat tilata verkkokauppamme myyntituotteet, kuten päiväkirjavihkoja ja ArkiJärki-magneetteja, sähköpostitse verkkokauppa @ aistiyhdistys.fi. Myyntituotteisiin pääset tutustumaan täällä ja organisaatioiden laskutus onnistuu sähköisesti.