Omituiset otukset

Neurologisesti epätyypillisten aikuisten eli Omituisten otusten vertaistukiryhmään ovat tervetulleita yli 18-vuotiaat henkilöt, jotka kokevat olevansa autismi- tai neurokirjolla, diagnoosia ei tarvita.

Missä ja milloin?

• Parittomien viikkojen torstaisin kello 17:30-19:30 ääniyhteydellä Discordissa, palvelimelle voi liittyä lähitapaamisissa tai sähköpostilla
  • Parillisten viikkojen keskiviikkoisin kello 17:30-19:30 Aistin toimistolla Lounatuulet Yhteisötalossa, lähitapaamisiin voi tulla ennalta ilmoittamatta.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen ja Discord-palvelimelle liittyminen sekä kyselyt sähköpostilla omituiset.otukset @ aistiyhdistys.fi. (kirjoita osoite ilman välilyöntejä)

Ohjaajina toimivat Topi Huovinen, Katariina Mäkinen ja Antti Salo.

• Ketään ei ryhmässä arvioida iän, sukupuolen tai ulkonäön suhteen. Kuitenkin alin ikäraja 18 v.
  • Ryhmään voivat tulla kaikki, jotka kokevat olevansa autismi- tai neurokirjolla. Diagnoosia ei tarvita.
  • Vertaisryhmän sisäinen viestintä tapahtuu ryhmäsähköpostien avulla. Sähköpostilistalle voi liittyä antamalla nimi ja sähköpostiosoite ryhmän ohjaajalle ryhmässä vieraillessa.
  • Muista tutustua Omituisten otusten toimintaohjeisiin alla!

Omituiset otukset on Suomen Autismikirjon Yhdistys ry:n ja Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n yhteisprojekti.