Empatiakuilu rakkaussuhteissa -koulutustilaisuus

Mikä on empatiakuilu? Miten se ilmenee neurotyyppien kohdatessa rakkaussuhteessa? Onko se ylitettävissä ja jos, niin miten? Konsultti Saara Reimanin koulutuksessa pohditaan neurotyyppien välisten rakkaussuhteiden dynamiikkaa Damian Miltonin empatikuiluteorian valossa.

Aisti ry järjestää la 11.11. klo 17.00 -19.00 koulutustilaisuuden, jossa käsitellään neurotyyppien välistä empatiakuilua rakkaussuhteissa.

Neurotyyppien välinen empatiakuilu (Milton 2012) vaikeuttaa autistien ja neurotyypillisten välistä sosiaalista kanssakäymistä. Empatiakuilu saattaa aiheuttaa haasteita myös kaikkein läheisimmissä ihmissuhteissa. Empatiakuilu rakkaussuhteissa -koulutustilaisuudessa autismikonsultti Saara Reiman kertoo empatiakuilun merkityksestä ja jakaa keinoja molemminpuolisen ymmärryksen lisäämiseen.

Kouluttajana autismikonsultti Saara Reiman.

Missä ja milloin?

Aika: la 11.11. klo 17.00 – 19.00
Paikka: Lounatuulet Yhteisötalo, Läntinen Pitkäkatu 33
Tilaisuus järjestetään Pihlaja-salissa, joka sijaitsee Yhteisötalon 2. kerroksessa.

Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etänä. Osallistumislinkki lähetetään kaikille ilmoittautuneille sähköpostitse ennen tilaisuuden alkua.

Ilmoittautuminen on päättynyt, mutta pääset seuraamaan livestriimiä myös tämän linkin kautta suoraan:

Ohjelma:

Klo 16.45 Ovet aukeavat

Klo 17.00 – 17.55 Autismikonsultti Saara Reimanin luento Empatiakuilu rakkaussuhteissa

tauko

Klo 18.00 – 18.40 Luento jatkuu

Klo 18.40 – 19.00 Kysymyksiä ja keskustelua

Etäosallistujille tiedoksi:
Oletusasetuksena äänet ovat pois päältä, joten aivan aluksi sinun tulee klikata yläreunan unmute-painiketta saadaksesi äänet kuuluviin. Useimmilla mobiililaitteilla painike aktivoituu kaksoisnapauttamalla.