Lauantain nuortenryhmä

Mitä? Lauantain nuorten ryhmä on noin 15 – 20 -vuotiaille neurokirjon nuorille tarkoitettu vertais- ja harrasteryhmä. Ryhmässä vietetään aikaa yhdessä esimerkiksi pelaillen, kokkaillen ja askarrellen. Osalla tapaamisista saatetaan retkeillä yhdessä sovittuihin lähiseudun harrastepaikkoihin, esimerkiksi keilaamaan tai museoon.

Missä ja milloin? Tapaamiset järjestetään Aistin toimistolla Lounatuulet-yhteisötalolla (Läntinen Pitkäkatu 33, 2. krs.). Lisätietoja: lauantaikerhot@aistiyhdistys.fi

Keväällä  nuorten ryhmä tapaa 16:15-17:15 seuraavasti kahdeksana parittomana lauantaina:

• 20.1
  • 3.2
  • 2.3
  • 16.3
  • 30.3
  • 13.4
  • 27.4
  • 11.5

Hinta? Lasten ja nuorten vertaisryhmien osallistumismaksu on Aistin jäsenille 60 euroa ja muille 100 euroa. Maksu kattaa kaikki kahdeksan osallistumiskertaa.

Jäsenalennus on 40% ja sen saa lisättyä verkkokaupan kassalla koodilla JASENALE. Jäsenhinta koskee Aisti ry:n nykyisiä jäseniä ja heitä, jotka ovat viimeistään ostohetkellä hakeneet Aisti ry:n jäsenyyttä kotisivuilta löytyvän lomakkeen kautta. Aisti ry:n jäsenyys on kotitalouskohtainen. Virheellisesti ilmoitetut jäsenalennukset peritään jälkikäteen, jolloin maksuun lisätään 15 € laskutuslisä.

Aistin jäsenen on myös mahdollista ilmoittautua samalla kertaa kahteen ryhmään (Nuorten ryhmä + Peliryhmä / Sopulit + Peliryhmä) lisäalennuksella. Tällöin kahteen ryhmään osallistuva Aistin jäsen maksaa yhteensä 90 euron osallistumismaksun. Jos haluat ilmoittautua kahteen ryhmään, tulee sinun lisätä ostoskoriin yksittäisten ryhmien sijaan toimintaa ja tapahtumia sivulta toivomasi tuotepaketti –> Jäsenalekoodia ei tarvita. Kahden ryhmän alennuksella ilmoittautuminen on osallistujakohtainen, joten osallistujan on oltava sama molemmissa ryhmissä.

Huomioitavaa: Mahdollisista retkistä tai harrastekokeiluista voi aiheutua osallistujille lisäkustannuksia, mutta nämä pyritään pitämään vähäisinä ja suunnitelmista tiedotetaan osallistujia aina etukäteen.

Ryhmää ohjaa Teresa Laihonen. Tiedustelut sähköpostitse: lauantaikerhot @ aistiyhdistys.fi