Lauantain nuortenryhmät

Lauantaikerho (entinen torstaikerho, Löydä ystävä-kerho) on neurokirjon nuorille tarkoitettu vertais- ja harrasteryhmä, joka kokoontuu joka toinen viikko lauantai-iltapäivisin. Tapaamiset on suunnattu noin 15-20 -vuotiaille. Ensimmäinen tapaamiskerta on 10.9. klo 13.00 Lounatuulet yhteisötalolla.

Osallistujamäärästä riippuen ryhmäydytään kahteen eri kerhoon, joiden kokoontumisajat ovat
13.00 – 14.00 ja 14.30 – 15.30.

Osa tapaamisista järjestetään Lounatuulet Yhteisötalolla (Läntinen Pitkäkatu 33, 2. krs.) esimerkiksi pelaillen, kokkaillen ja askarrellen ja osa retkeillen yhdessä sovittuihin lähiseudun harrastepaikkoihin, esimerkiksi keilaamaan tai museoon.

Missä ja milloin?

Ryhmä kokoontuu joka toinen viikko lauantai-iltapäivisin, alkaen 10.9.
Lounatuulet Yhteisötalolla (Läntinen Pitkäkatu 33, 2. krs.) tai yhdessä sovituissa lähiseudun retkikohteissa.

linkki Ilmoittautumiseen

Lisätietoja

Ryhmässä kannustetaan vuorovaikutukseen osallistujien omilla vahvuusalueilla. Syyskauden hinta on jäsenille 60 € ja ei-jäsenille 100 €. Maksuun sisältyvät kaikki syyskauden tapaamiset. Retkipäivien mahdolliset ruokailut, pääsyliput yms. ovat omakustanteisia. Lopullisen päätöksesi osallistumisesta koko syyskaudelle voit tehdä kahden tutustumiskerran jälkeen. Ryhmää ohjaavat Mikael Tuominen ja Amanda Antola.

Ota yhteyttä vielä vanhaan osoitteeseen torstaikerho @ aistiyhdistys.fi (kirjoita osoite yhteen)