Oivalla ADHD! -verkkokoulutukset

Aisti ry järjestää kevään aikana verkkokoulutuksena kaksi maksutonta samansisältöistä Oivalla ADHD! -perustietoiltaa ti 12.3.2024 klo 17.30 – 19.30 ja ti 14.5.2024 klo 17.30 – 19.30.

Ilmoittaudu verkkokoulutuksiin tästä linkistä!

Kenelle?

Oivalla ADHD! -verkkokoulutus antaa perustietoa siitä, mikä on ADHD. Koulutus sopii erinomaisesti ADHD-henkilöiden läheisille ja ammattilaisille, jotka kohtaavat ADHD-henkilöitä työssään. Koulutus tarjoaa jokaiselle lisää työkaluja toisten ihmisten kohtaamiseen ja ymmärtämiseen mm. kouluissa, työpaikoilla ja harrastuksissa.

Lisätietoja

Oivalla ADHD-verkkokoulutuksia järjestetään neljä kertaa vuodessa ja ne ovat kaikki sisällöltään samanlaisia. Nämä verkkokoulutukset ovat maksuttomia eikä osallistuminen edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Voit tilata tämän koulutuksen myös omaan työyhteisöösi. Kysy tarjousta lähettämällä sähköpostia rahastonhoitaja @ aistiyhdistys.fi (kirjoita osoite yhteen)

Oivalla ADHD! – tietoillat järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Tervetuloa!