Mikä ihmeen autismikirjo? -verkkokoulutukset kevät 2024

Mikä ihmeen autismikirjo? -verkkokoulutukset tarjoavat peruspaketin autismikirjosta. Koulutus sopii erinomaisesti autismikirjon henkilöiden läheisille ja ammattilaisille, jotka kohtaavat autismikirjon henkilöitä työssään. Koulutus tarjoaa jokaiselle myös uusia näkökulmia toisten ihmisten kohtaamiseen ja ymmärtämiseen mm. kouluissa, työpaikoilla ja harrastuksissa.

Verkkokoulutukset järjestetään Zoomin välityksellä ja osallistumislinkki lähetetään viimeistään koulutuspäivänä klo 12.00 mennessä.

Kevään 2024 verkkokoulutukset:

ti 2.4. klo 18.00 – 20.00

ke 29.5. klo 18.00 – 20.00

Ilmoittaudu verkkokoulutuksiin tästä linkistä!

Mikä ihmeen autismikirjo? -verkkokoulutuksia järjestetään säännöllisesti kolme tai neljä kertaa vuodessa ja ne ovat kaikki sisällöltään samanlaisia. Nämä verkkokoulutukset ovat maksuttomia eikä osallistuminen edellytä yhdistyksen jäsenyyttä.

Voit tilata tämän koulutuksen myös omaan työyhteisöösi. Kysy tarjousta lähettämällä sähköpostia rahastonhoitaja @ aistiyhdistys.fi (kirjoita osoite yhteen)

Mikä ihmeen autismikirjo? -tietoilta järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.