AD(H)D henkilöiden puolisot

AD(H)D-oireisten henkilöiden oireettomille puolisoille tarkoitettu vertaistukiryhmään ovat tervetulleita kaikki sellaiset henkilöt, joilla on ADHD- tai ADD-puoliso, mutta jotka ovat itse oireettomia. Ryhmässä keskustellaan niistä arjen haasteista, mitä ADHD tuo mukanaan parisuhteeseen.

Missä ja milloin?

Kokoontumiset pidetään Lounatuulet Yhteisötalossa, osoitteessa Läntinen Pitkäkatu 33.

Saapumisohje Aistin toimistolle: OpasteAisti

2022 syksyn kaksi ensimmäistä tapaamisaikaa klo 18.00-20.00 seuraavina päivinä:

1.9.2022
27.10.2022

Ilmoittautuminen ja lisätietoa

Ohjaajat: Maria Lehtonen ja Tarja Lehtonen

Sähköpostit: etunimi.sukunimi @ aistiyhdistys.fi (kirjoita osoite yhteen)

HUOM! Lue Covid-tiedote alta!

Jokaisen osallistujan tulee tiedostaa, että vertaistuki-iltaan osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. Vertaistuki-iltaan ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti vertaistuki-iltaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Ryhmänohjaajat muistuttavat ohjeista.

Kaikki vertaistuki-illaan osallistujat täyttävät tilaisuudessa yhteystietolomakeen (nimi + puhnro), joka kerätään suljettuun kirjekuoreen. Tietoja säilytetään lukitussa kaapissa kunnes se tuhotaan tietosuojaroskana viimeistään neljä (4) viikkoa tilaisuuden jälkeen. Mikäli tilaisuudessa ilmenee altistuminen Covid-19 virukselle joko yhdistys tai tartuntoja jäljittävät viranomaiset ovat yhteydessä osallistujiin annettujen yhteystietojen pohjalta. Tämän jälkeen tiedot tuhotaan.